Gozdna vila

Vprašanja

Spletno nakupovanje je marsikomu precej nepoznano. Da bi pregnali vaše strahove pred nakupom, smo vam pripravili najpogostejša vprašanja naših strank in pojasnila.

 

Ali so vsi artikli na zalogi?

Načeloma so na zalogi vsi artikli pod katerimi najdete gumbek ‘dodaj v košarico’.

 

Kako hitro prejmem naročeno?

Za vsa naročila plačana po predračunu ali paypalu in oddana do 11h se bomo potrudili, da bodo iz skladišča odpravljena v roku 24ur. Tako bo paketek pri vas v roku dveh (2) dni, razen če se nam kje ne zalomi ali pa nam zmanjka zaloge.

 

Pred več kot 5 dnevi sem naročil svoje izdelke, a jih še nisem prejel. Kaj se je zgodilo?

Če v roku petih (5) dni še niste prejeli svojega paketa, nas pokličite na 031 685 395 in preverili bomo, kje se nahaja vaš paketek.

 

Kako plačam svoje naročilo?

Na voljo vam je več možnosti. Kupnino za vaše naročilo lahko poravnate preko: paypala (avtomatsko), ob prevzemu/po povzetju (dostavljalcu GLS ali na Pošti Slovenije) in po predračunu (preko vaše spletne banke –UPN).

 

Kakšni so stroški pošiljanja?

Če naročite izdelke v skupni vrednosti 60€, vam poštnino krijemo mi. Sicer pa znaša poštnina preko dostavne službe GLS 2,50€, preko Pošte Slovenije pa 3,50€. Pri plačilu po povzetju znesku poštnine prištejemo 0,50€. Izjemoma je možen tudi osebni prevzem.

 

Ali moram ob prevzemu pošiljke plačati tudi provizijo Pošti Slovenije?

Pošta Slovenije vam bo zaračunala provizijo v višini 1,07€ le v primeru, če boste ob nakupu izbrali Plačilo po povzetju. To so namreč stroški, ki jih zaračuna Pošta zaradi stroškov transakcij denarja.

 

Kdaj lahko naročam?

Spletna trgovina Gozdna Vila je odprta 24 ur na dan, kar pomeni, da lahko oddaš naročilo kadarkoli in kjerkoli, ko imaš le nekaj minut časa.

 

Kupujem za darilo in me skrbi ali bo obdarovancu/ki izdelek všeč? Ga lahko zamenjam?

Seveda, vse izdelke lahko zamenjate v roku 30 dni. Izdelke morate nerabljene in nepoškodovane vrniti nam, mi pa vam pošljemo drug izdelek ali vrnemo kupnino. Kot kupec ste dolžni nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi proizvodov. Priložiti morate tudi kopijo računa.

 

Kako preverim, če je moje naročilo prišlo do vas?

Po uspešno oddanem naročilu prejmete povratno e-pošto, da smo vaše naročilo prejeli. Prav tako vam pošljemo sporočilo, ko gre vaš paketek iz skladišča.

 

Kaj storiti, če me ni doma, ko blago prispe?

Dostavljalec GLS dostavne službe vas bo pred dostavo poklical, zato prosim pustite pravo telefonsko številko in dogovorili se boste za prevzem. Če naročite dostavo preko Pošte Slovenije, vam bo dostavljavec v primeru, da vas ni doma, pustil listek in paket boste lahko prevzeli v svoji najbližji poslovalnice Pošte Slovenije (v uradnih urah).

 

Nekateri izdelki iz vaše ponudbe niso ravno poceni?

Ker za svoje stranke izbiramo in želimo le najboljšo kvaliteto, v trgovini ponujamo tudi izdelke, ki so dražji. Trudimo se ponuditi čimbolj ugodne cene, a vedno to ne gre. Informacije strank kažejo tudi na to, da so z dražjimi izdelki zelo zadovoljni in da jih uporabljajo še leta in leta, tudi za več otrok. Da bi vsem ponudili možnost nakupa naših izdelkov, vas večkrat nagradimo tudi z akcijami, popusti, darilci…

 

Iz kakšnih materialov so vaši izdelki?

Ker vam želimo olajšati starševstvo, vam pomagamo pri izbiri naravnih izdelkov. Upamo, da boste v izdelkih, ki jih ponujamo v naši trgovini, začutili našo posebno skrb. Vsi izdelki so iz vrhunskih, naravnih in zdravih materialov (kavčuk, organski bombaž, bambus…). Da so izdelki več kot odlični, dokazujejo tudi certifikati in številne nagrade, ki so jih prejeli. In seveda naše redne stranke, ki se z veseljem vračajo in nakupujejo v trgovinici.

Nismo odgovorili na vase vprašanje? Če odgovora na svoje vprašanje ne najdete tukaj, nas lahko kontaktirate na [email protected] in odgovorili bomo na vsa vprašanja.

zakaj izbrati gozdno vilo
certifikati IN nagrade
certifikati-02