Gozdna vila

Pogoji uporabe

SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO SPLETNE TRGOVINE GOZDNAVILA.SI

Splošni pogoji spletne trgovine Gozdna Vila so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS.

 

Splošni pogoji za uporabo spletne strani (“Pogoji”) so dogovor med vami in podjetjem Gozdna Vila d.o.o., Zadobrovška cesta 96, 1260 Ljubljana-Polje, Slovenija, matična številka: 7124945000, davčna številka: SI29339898. Ti pogoji urejajo vašo uporabo spletne trgovine Gozdna Vila, vključno z dajanjem ponudb in nakupa blaga.


 

UVOD

Z obiskom ali uporabo spletne strani www.gozdnavila.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, spletno stran zapustite in ne uporabljajte spletne trgovine www.gozdnavila.si.

 

Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu gozdnavila.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje.

 

Pred uporabo spletne strani oziroma, če imate kakršnakoli vprašanja v zvezi s temi pogoji, se obrnite [email protected] ali [email protected]


 

DEFINICIJE

 

“Gozdna Vila, trgovec ali mi / nas” pomeni Gozdna Vila d.o.o., Zadobrovška cesta 96, 1260 Ljubljana-Polje, Slovenija.

 

“Spletna trgovina” ali “Trgovina” pomeni trgovino, ki se nahaja na spletni strani;

 

“Spletna stran” pomeni spletno stran, ki se nahaja na www.littlegrenfairy.com, www.gozdnavila.si, malasumskavila.com.hr ali na katerikoli drugi povezavi, ki bi jo nadomestil;

 

“Vi” pomeni uporabnik spletne strani;

 

“Uporabniki” pomeni vse uporabnike spletne strani;

 

“Sporazum” Sporazum sestavljajo dokumenti, kot je opisano v Pogojih. Sporazum se šteje za sklenjenega, ko oddate naročilo za nakup izdelka/ov v skladu s temi Pogoji in ko prejemete potrditev sprejema vašega naročila z naše strani. Z vstopom v ta sporazum, se vi strinjate, da vas vežejo predmetni Pogoji;.

 

“Vaše naročilo ali Naročilo” pomeni vašo ponudbo, ki jo oddate na naši spletni strani za nakup naših izdelkov, ki za nas postanejo zavezujoči v trenutku, ko vam mi pošljemo potrdilo;

 

“Potrditev oz. sprejem vašega naročila” pomeni potrdilo o prejemu vašega naročila, ki ga prejmete po e-pošti takoj po oddaji naročila. Potrdilo o prejemu vašega naročila mora vsebovati seznam in cene kupljenih proizvodov, osnovne informacije in cene dostave;

 

“Potrdilo o poslanem naročilu” pomeni sprejem vašega naročila, ki vam bo poslan po e-pošti ob poslanem naročilu. Potrdilo o poslanem naročilu vašega naročila predstavlja sporazum in vključuje seznam kupljenih proizvodov, osnovne informacij, nakup in cene dostave, račun, podatke za dostavo, kot tudi te pogoje. S prejemom potrdila o poslanem naročilu ste uspešno zaključili nakup in sklenili pogodbo z nami.

 

“Pogoji ali Splošni Pogoji” pomenijo te Splošne pogoje za uporabo spletne trgovine in vse veljavne posebne pogoje; Pogoji so na voljo na desnem dnu strani ali na povezavi www.goznavila.si/pogojiposlovanja

 

“Posebni pogoji” pomenijo pogoje v opisih izdelka kot tudi vse dodatne pogoje, ki veljajo s temi pogoji;

 

“Trgovina” pomeni spletna trgovina, ki se nahaja na www.littlegrenfairy.com in www.gozdnavila.si, malasumskavila.com.hr ali katerikoli drugi povezavi, ki jo nadomeščajo;

 

“Izdelek” pomeni proizvod, prikazan za prodajo v spletni trgovini;

 

“Opis izdelka” pomeni tisti del spletne trgovine, kjer se opravlja opis, vključno z nekaterimi pogoji v zvezi s posameznim izdelkom;

 

“Prednaročilo” pomeni vašo ponudbo, za nakup izdelka / ov, ki niso na zalogi, vendar se zanje lahko izvede prednaročilo;

 

“Piškotki” Piškotek je majhna tekstovna datoteka, ki se prenese na računalnik uporabnika ob njegovem obisku spletne strani oz. spletne trgovine in običajno vsebuje ime strežnika, s katerega je bil poslan piškotek, življenjsko dobo piškotka ter vrednost – navadno naključno edinstveno število. Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – Na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek. Spletne strani in spletne trgovine uporabljajo piškotke (tekstovne datoteke) za prilagojeno uporabniško izkušnjo in za analitično obdelavo informacij o obisku spletnega mesta. Prav tako jih uporabljajo za shranjevanje informacij, ki omogočijo prijavo in delovanje spletne košarice. Na spletnem mestu lahko piškotki izboljšajo uporabniško izkušnjo in s tem omogočijo, da si zapomni nastavitve uporabnika. To pomeni, da uporabnika ob ponovnem obisku spletne strani prepozna.

 

“Osebni podatki” pomeni podatke, ki jih Vi posredujete pri registraciji, kot tudi vse informacije v zvezi obnašanjem na spletni strani, informacije o danih naročilih in prodaji, in vse druge informacije, ki ste jih oddali pri nas.


 

DOSTOP

Uporaba spletne strani

Z uporabo spletne strani se strinjate s pogoji uporabe. Z oddajo naročila prek spletne strani jamčite, da niste mladoletni, da ste stari vsaj 18 let in da imate polno pravno sposobnost za sklenitev tega sporazuma.

 

Če oddajate naročilo za pravne osebe, jamčite, da ste pridobili soglasje zakonitega zastopnika za nakup. Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

 

V spletno trgovino se lahko prijavite kot posameznik – fizična oseba. Fizične osebe so izključno uporabniki, ki pridobivajo in uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove pridobitne ali poklicne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem pravilu, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov ter določila Splošnih pogojev poslovanja.

 

Člani spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti kot so Akcijska cena (če obstaja za izdelek), posebne akcije, popusti in darila. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani.

 

Z vstopom na to spletno stran nepreklicno razumete in se strinjate, da lahko komunicirate in poslujete z nami le v angleškem, hrvaškem in slovenskem jeziku.

 

Če uporabljate spletno stran, ste odgovorni za dostop do vašega računalnika in uporabniškega računa na naši spletni strani.

 

Strinjate se, da spletno stran uporabljate tako, da ne škodujete nam, drugim uporabnikom ali tretjim osebam. Pridržujemo si pravico, da vam prekinemo ali omejimo dostop do spletne strani, brez predhodnega obvestila, če boste kršili naše Pogoje ali zlorabljali spletno stran ali dostop do spletne strani.

 

V primeru vzdrževanja ali sprememb na spletni strani, si pridržujemo pravico, da v tistem času omejimo ali prekinemo dostop do spletne strani. Naš cilj je, da se vsa vzdrževalna in podobna dela opravijo čimprej, in da vam ponoven dostop omogočimo v najkrajšem možnem času.
Z uporabo spletne strani soglašate, da ste lahko samodejno preusmerjeni na lokalizirano različico trgovine, ki je bližja vaši lokaciji, če ta možnost obstaja.

 

Spremembe na spletni strani

Pridržujemo si pravico, da: spremenimo ali umaknemo, začasno ali trajno, to spletno stran (ali katerikoli njen del).

 

Trgovec stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletnem mestu. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletnem mestu. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko trgovcu sporoči na kontaktne naslove. Trgovec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost podatkov in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.

 

Spremembe teh pogojev

Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu gozdnavila.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje.

 

Najnovejša različica Pogojev je na voljo na www.littlegreenfairy.com, malasumskavila.com.hr ali www.gozdnavila.si.

 

Pravice intelektualne lastnine

Spletna trgovina gozdnavila.si in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in grafika ter ostali nenašteti elementi prikazani na spletnem mestu trgovca so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja.

 

Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

 

Varovanje podatkov in zasebnost

Registracija in/ali vpis osebnih podatkov spletno trgovino trgovca je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev trgovca. Trgovec ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa.

Gozna Vila se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Gozdna Vila navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Trgovec v spletnem mestu uporablja kar nekaj različnih varnostnih tehnologij za zaščito vaših podatkov in zasebnosti.

Prenos podatkov na strežnik je varovan z 128-bitnim SSL certifikatom, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

Komunikacija z uporabnikom

Gozdna Vila bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.

 

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Gozdna Vila omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih pregleda. Gozdna Vila ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po naši oceni ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

 

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Gozdni Vili dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Gozdna Vila ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Gozdne Vile, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Gozdno Vilo.

 

Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov 

Vse informacije na straneh spletne trgovine Gozdna Vila so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega  zdravstvenega osebja,  prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

 

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

 

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živil posvetujete s svojim zdravnikom.

 


 

NAROČANJE IN DOSTAVA

 

Cene

Vse cene v spletni trgovini gozdnavila.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe oziroma ko kupec dobi sporočilo, da je naročilo v obdelavi. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

 

Vaša cena

Je cena, ki velja za spletne nakupe. Velja v primeru potrditve naročila.

 

Stroški pošiljanja

Stroški pošiljanja niso vključeni v nabavno ceno in bodo dodani nakupni ceni. Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več nobenih dodatnih stroškov (razen pri plačilu ob povzetju, kjer vam Pošta Slovenija zaračuna provizijo za plačilo položnice). Cena dostave se spreminja in sproti osvežuje med naročilom. Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

Za naročila nad 60,00€ je dostava brezplačana.

 

Bančne provizije

Prosimo, upoštevajte, da bančna nakazila zahtevajo dodatne provizije, ki jih ni mogoče oceniti ob nakupu. Provizija, ki vam jo zaračuna vaša banka za plačilo naročila, je vaša odgovornost in jo plačate v skladu z dogovorom, ki ga imate s svojo banko.

 

Vračila blaga

Gozdna Vila d.o.o. jamči za kakovost blaga z garancijo uvoznika oz. proizvajalca blaga. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

 

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V zadnjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.

 

V primeru, da z naročenimi artikli niste zadovoljni, imate po prejemu blaga na voljo 14 dni časa, da pisno odstopite od pogodbe. Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Izdelki morajo biti nato vrnjeni v roku 30 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Stroške vračila krije kupec.

 

Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo. Odstop od pogodbe moramo vedno prejeti pisno ali osebno.

 

Izdelki naj bodo NERABLJENI, nepoškodovani, v originalni embalaži in z vsemi dodaki s katerimi ste blago dobili. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vračamo izključno na transakcijske račune in ne izplačujemo gotovine. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. V kolikor so izdeki poškodovani, rabljeni, umazani, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec pridržuje, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Denar vam vrnemo takoj, ko prejmemo blago oziroma najkasneje v 30 dneh.

 

Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:

  • če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (v notranjosti in zunanjosti aparata).

 

V kolikor vrnjeni izdelek spada v zgoraj navedene primere, pa se trgovec odloči, da ga bo vseeno vzel nazaj kot uslugo stranki, se lahko zaračuna odškodnina za čiščenje oziroma vzpostavitev prvotnega stanja.

 

V pojem blago, ki ga obravnava Zvpot, se šteje tudi prodajno embalažo, saj je sestavni del blaga, ga reklamira, vsebuje slike izdelka ter tehnične značilnosti. Z uničenjem ali poškodovanjem embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je namreč možno lepo odpreti tako, da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo, za katero je odgovoren potrošnik (npr; ker je pri vračilu nepazljivo zapakiral paket, ali ker je ob odpiranju nepotreboma raztrgal embalažo) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 30% vrednosti blaga.

 

Odgovornost podjetja za stvarne napake

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali pa garancije nima.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : (1) Odpravo napake (2) Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako (3) Zamenjavo blaga (4) Vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

 

Koraki nakupa – sklenitev pogodbe

Izbor artiklov – oddaja naročila (status naročila “V vrsti”) Uporabnik zbere artikle, ki si jih želi, jih doda v voziček s klikom na gumb “V košarico”. Iz košarice lahko kadarkoli odstrani izbrane article z gumbom “Odstrani”. Ko uporabnik zaključi z zbiranjem artiklov, klikne na gumb “K blagajni” ter na blagajni izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v “Arhivu” na strežniku ponudnika. Uporabniku je dosegljivo preko povezave “Arhiv” v stolpcu “Prijava”.

 

Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena (status naročila “V obdelavi”) Najkasneje v roku 48 ur med delovnimi dnevi (sobota, nedelja in prazniki so dela prosti dnevi) trgovec pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se trgovec zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Trgovec si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko oziroma ga kako drugače kontaktira. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom “V obdelavi” nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

 

Blago odposlano (status naročila “Končano”) Trgovec v zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili.

 

Gozdna Vila po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti. Po preteku 2 ur mora preklic naročila opraviti preko telefona. V elektronskem sporočilu obvezno navedite navesti naslednje podatke:

  1. V naslovu sporočila: Preklic naročila
  2. V vsebini sporočila: a) številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

 

Načini plačila

Kupnino za vaše naročilo lahko poravnate preko:

– Paypala (avtomatsko)
V takem primeru boste sprejeli pogoje PayPala in njihovo politiko zasebnosti, ki so na voljo na dan teh pogojev na spletni strani: https://cms.paypal.com/si/cgi-bin/marketingweb?cmd=_render-content&content_ID=ua/Legal_Hub_full&locale.x=en_US

– Ob prevzemu

– Po predračunu

 

Podatki za plačilo po predračunu so:

Gozdna Vila d.o.o.

Zadobrovška cesta 96

1260 Ljubljana-Polje

Slovenija

TRR: SI56 0510 0801 5576 640

BIC KODA: ABANSI2X

 

Sprejem naročila

Potrditev oz. sprejem vašega naročila pomeni potrdilo o prejemu vašega naročila, ki ga prejmete po e-pošti takoj po oddaji naročila. Potrdilo o prejemu vašega naročila vsebuje seznam in cene kupljenih proizvodov, osnovne informacije in cene dostave. Naša trgovina predstavlja vabilo, za sprejem ponudbe za nakup naših izdelkov. Z vašim nakupom in plačilom kupnine ste dali ponudbo za nakup naših izdelkov.

 

Po ali skupaj s potrdilom o prejemu vašega naročila vam bomo poslali potrdilo o poslanem naročilu. Potrdilo o poslanem naročilu pomeni sprejem vašega naročila, ki vam bo poslan po e-pošti ob poslanem naročilu. Potrdilo o poslanem naročilu vašega naročila predstavlja sporazum in vključuje seznam kupljenih proizvodov, osnovne informacij, nakup in cene dostave, račun, podatke za dostavo, kot tudi te pogoje. S prejemom potrdila o poslanem naročilu ste uspešno zaključili nakup in sklenili pogodbo z nami.

 

Zavrnitev naročila

O zavrnitvi naročila boste obveščeni po e-pošti.

 

Vaše naročilo je ponavadi zavrnjeno zaradi enega izmed sledečih razlogov:

  • Izdelka ni na zalogi.
  • Nismo prejeli vašega plačila.
  • Napaka pri opisu ali ceni izdelka.
  • Ne izpolnjujete pogojev poslovanja.
  • Niste zagotovili pravih in preverljivih informacij.

V primeru zavrnitve vašega naročila se vaše plačilo (če obstaja), povrne v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v roku štirinajstih (14) dneh po obvestilu o zavrnitvi.

 

Prizadevamo si, da bi dosegli najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Ne moremo pa jamčiti da bo vaš nakup sprejet in poslan. Na noben način nismo odgovorni za zavrnitev naročila.

 

Opis izdelka

Vsak izdelek ima poleg slik tudi opis izdelka, ki je povezan s tem izdelkom. Po najboljših močeh bomo poskrbeli, da so te informacije, opisi in cene izdelkov točne. Čeprav se trudimo, da je spletna trgovina čimbolj ažurna, pa se lahko stanje spremeni ravno ko oddajate naročilo.

Trgovec se trudi po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih, cenah in zalogi. Vendar pa trgovec ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka (barve, dodatna oprema).

 

Cene in druge komponente opisa izdelka ne moremo potrditi preden od vas ne dobimo vašega naročila, ki ga lahko sprejmemo ali zavrnemo v skaldu z našo politiko.

 

Naročila

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri trgovcu. Dosegljivi so ali v uporabniškem računu posameznega uporabnika (dostop preko interneta) ali v podatkovni bazi trgovca (dostop osebno ali po telefonu). Pogodba se sklene v slovenskem jeziku. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali se o njih dogovorite telefonu.

 

Dobavni rok

Trgovec se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Po oddaji naročila boste prejeli njegovo potrditev, ki vsebuje potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V potrditvi naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z vašim naročilom. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku. Trgovec si pridržuje pravico, da lahko v času do izdaje statusa, da je naročilo “V obdelavi”, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

 

Dostava in dobavni roki se lahko razlikujejo, odvisno od izdelka, njegove dostopnosti, države dobave, prevoznika in drugih možnih praktičnih dejavnikov. Prosimo, upoštevajte, da so navedeni roki pošljanja povprečni roki, a vendar ni garancije.

 

Ko naročate, morate sprejeti pogoje izbranega prevoznika.

 

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravlja Pošta Slovenije ali GLS. Za vsa naročila oddana do 12-ih, se bo trgovec potrudil, da bodo odpremljena iz skladišča še isti dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosim povprašajte). V nobenem primeru trgovec ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.

 

Dobavni rok začne teči ob 14.00 uri na dan prejema potrdila o plačilu oziroma od takrat, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo “V obdelavi”. Dobavni rok je v izjemnih primerih največ do 30 dni, razen če je dogovor drugačen. Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo obvestili o nameravanem roku dostave.

 

Kaj pomeni na zalogi?

Za vsa naročila, katerih artikli so označeni z na zalogi in oddana do 12-ih, se bo trgovec potrudil, da bodo odpremljena iz skladišča še isti dan.

 

Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več nobenih dodatnih stroškov (razen pri plačilu ob povzetju, kjer vam Pošta Slovenija zaračuna še provizijo za plačilo položnice).

 

Cena dostave se spreminja in sproti osvežuje med naročilom. Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

 

Paket prevzamete v vaši najbližji poslovalnici Pošte Slovenije ali vam ga pripelje GLS. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bodo v primeru da je paket večjih dimenzij, predhodno poklicali.

 

Naročilo ‘ob povzetju’ plačate dostavni službi – Pošti Slovenije ali GLS z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno uslugo lahko zaračunava provizijo. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu, in držijo, razen če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno.

 

Darilca in promocijske akcije

Ker radi nagrajujemo naše zveste stranke, bralce e-novičk in vse ostale, ki nas spremljajo preko ostalih medijev, mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. V kolikor se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da v kolikor pride do vračila artiklov delno ali v celoti, se mora prav tako vrniti tudi darilce, razen, če stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. Prav tako darilc, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ne menjujemo ali vračamo vrednosti izdelka.

 

Terjatve

Kakršne koli informacije, zahtevke, prošnje in obvestila, lahko pošljete po elektronski pošti na [email protected] Ti se bodo obravnavali v skladu z navedenimi pogoji. Potrudili se bomo odgovoriti v roku osmih (8) dni po predložitvi vašega zahtevka. Prizadevali si bomo, da izpolnimo svojo obveznost v roku osmih (8) dneh po vašem zahtevku.

 

Copyright © 2015 Aleksandra Prus s.p.
Vse pravice so pridržane. Na naši spletni strani si zelo prizadevamo objavljati samo preverjene in pravilne podatke; če na naši strani odkrijete neresnične oziroma neustrezne informacije, nam to prosimo sporočite.

 

Za vse dodatne informacije nas lahko kontaktirate po e-pošti: [email protected]

zakaj izbrati gozdno vilo
certifikati IN nagrade
certifikati-02